base64Hash

Masz pytania lub wątpliwości?

Poniżej znajdują się najważniejsze informacje dotyczące rezerwacji noclegów z Casamundo:

Informacje - Koronawirus

Na co zwrócić uwagę, jeżeli planuję podróż w ciągu kilku najbliższych miesięcy?

Jeżeli chcą Państwo dokonać rezerwacji: Prosimy koniecznie o kontrolowanie informacji o przepisach bezpieczeństwa i dotyczących podróży do kraju docelowego. Każdego dnia sytuacja może ulec zmianie i do Państwa należy decyzja, czy zechcą Państwo podróżować. W przypadku pytań dotyczących obiektu lub chęci założenia rezerwacji telefonicznie, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: [email protected] / +48 22 300 30 41


Jeżeli posiadają już Państwo rezerwację: Prosimy o obserwowanie rozwoju sytuacji oraz kontrolowanie informacji o przepisach bezpieczeństa i dotyczących podróży do kraju docelowego. W przypadku wydania oficjalnego ostrzeżenia o podróżowaniu przez odpowiednie organy niektórzy z naszych operatorów oferują możliwości dokonania zmiany lub anulacji rezerwacji. W razie pytań, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: [email protected] / +48 22 300 30 41

Jak mogę dokonać zmiany w rezerwacji lub ją anulować?

Każdą zmianę w rezerwacji lub chęć anulacji należy zgłosić drogą mailową lub za pomocą formularza kontaktowego podając numer rezerwacji. Prosimy mieć na uwadze, że w przypadku anulacji mogą wystąpić dodatkowe koszty. Państwa prośba o anulację lub zmianę w rezerwacji będzie opracowana w godzinach otwarcia biura (pon-pt w godzinach 10:00-13:00, 14:00-18:00).


Następnie otrzymają Państwo potwierdzenie zmiany lub anulacji rezerwacji oraz ewentualny rachunek za anulację rezerwacji od operatora obiektu.

Czy mogę dokonać rezerwacji wstępnej obiektu?

Niestety nie ma możliwości założenia rezerwacji wstępnej. Casamundo przedstawia oferty z różnych stron internetowych i nie jest bezpośrednim wykonawcą usługi.

Pytania przed rezerwacją

1. Czy obiekt jest jeszcze dostępny?

Kalendarz z obłożeniem jest aktualizowany codziennie i pokazuje, czy dany obiekt jest dostępny. Kolor zielony oznacza zwykle, że termin jest jeszcze wolny, kolorem czerwonym oznaczone są terminy już zarezerwowane.

Aby sprawdzić dostępność obiektu, proszę wybrać termin, który Państwa interesuje i wprowadzić pod kalendarzem liczbę podróżujących osób. Jeśli wyświetli się cena, można dokonać rezerwacji! Jeśli natomiast pojawi się komunikat np.: „Wybrany okres nie jest już dostępny.” oznacza to, że rezerwacja nie może dojść do skutku. Powodem może być również wybór innego dnia przyjazdu lub wyjazdu niż ten, który oznaczony jest w kalendarzu kolorem ciemnozielonym.

2. Mogę dowiedzieć się czy obiekt jest dostępny bez zobowiązywania się do rezerwacji?

Aby dowiedzieć się, czy rezerwacja obiektu jest możliwa, należy wybrać termin planowanego pobytu oraz liczbę podróżujących osób. Jeśli zostanie wyświetlona cena, można dokonać rezerwacji.

W niektórych przypadkach, zwłaszcza w szczycie sezonu, rezerwacja musi zostać dodatkowo potwierdzona przez właściciela obiektu. Informację o tym, czy jest to konieczne, znajdą Państwo w wiadomości mailowej, która zostanie przesłana po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego. Zapytanie o rezerwację jest wiążące!

3. Czy rezerwacja możliwa jest tylko od soboty do soboty? Mogę wybrać inny dzień przyjazdu lub wyjazdu?

W szczycie sezonu, czyli od połowy czerwca do końca sierpnia, jako dni przyjazdu i wyjazdu można wybrać tylko te, które zostały oznaczone w kalendarzu kolorem ciemnozielonym. Poza sezonem możliwe są często pobyty w terminach niestandardowych. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Wskazówka: Dzięki naszym funkcjom wyszukiwania mogą Państwo zobaczyć dostępne obiekty w niestandardowym, preferowanym przez Państwa terminie, w momencie gdy zaznaczą Państwo dokładną datę.

4. Czy dzieci i niemowlęta muszą być uwzględnione przy rezerwacji?

Zarówno dzieci jak i niemowlęta muszą być uwzględnione przy rezerwacji, chyba że opis obiektu zawiera inną informację na ten temat.

W opisie oferty zawsze widnieje informacja, dla jakiej liczby osób dany obiekt jest przeznaczony. Jest to liczba maksymalna i nie może ona zostać przekroczona. W szczególnych przypadkach możliwy jest kontakt z wynajmującym w celu uzyskania zgody na pobyt dodatkowych osób (patrz pytanie 5).

5. Mogę przyjechać z dodatkowymi osobami?

W niektórych przypadkach możemy skontaktować się z wynajmującym i wiążąco zapytać o pozwolenie na pobyt dodatkowych osób. Do rezerwacji dojdzie tylko w sytuacji, gdy właściciel wyrazi na to zgodę. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Wskazówka: Niektórzy wynajmujący wymagają uiszczenia opłat za dodatkowe osoby. Oczywiście zostaną Państwo o tym informowani.

6. Mogę wziąć za sobą mojego czworonoga?

Opis obiektu zawiera informację na temat możliwości pobytu z czworonogiem. Jeśli przy danej ofercie ikonka obrazująca psa jest przekreślona, pobyt ze zwierzęciem nie jest dozwolony. Pod pojęciem „zwierzę” rozumiany jest zazwyczaj pies.

Jeśli chcą Państwo zabrać ze sobą więcej zwierząt niż jest to dozwolone lub posiadasz kota albo inne małe zwierzę domowe, musimy wystosować do właściciela obiektu wiążące zapytanie o rezerwację. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Wskazówka: W przypadku, gdy pobyt ze zwierzęciem nie zostanie zgłoszony przy rezerwacji, właściciel ma prawo odmówić wpuszczenia Państwa do obiektu.

8. Czy mogę dokonać rezerwacji wstepnej dowolnego obiektu?

Obiekt nie może być wstępnie zarezerwowany lub zablokowany. Casamundo gromadzi oferty z partnerskich stron internetowych i nie wynajmuje nieruchomości samodzielnie.

9. Jestem zainteresowany wynajmem na dłuższy czas. Co muszę zrobić?

Pobyt dłuższy niż 4-tygodniowy musi zostać potwierdzony przez wynajmującego. Dotyczy to przede wszystkim pobytu pracowników firmy w obiekcie. W przypadku zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Wówczas poprosimy właściciela obiektu o podanie ceny najmu. W tym celu będzie nam potrzebna dokładna data przyjazdu i wyjazdu.

Pytania dotyczące przebiegu rezerwacji

1. Jak mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać w każdej chwili przez internet! Pod opisem obiektu znajduje się formularz rezerwacyjny: proszę wprowadzić wszystkie wymagane dane, przeczytać i zaakceptować Ogólne Warunki Najmu danego obiektu, a następnie kliknąć na przycisk z napisem „Rezerwacja wiążąca”. W przypadku, gdy brakuje jakichś danych, są one teraz zaznaczone na czerwono. Jeśli formularz został wypełniony prawidłowo, zostaną Państwo przekierowani na stronę z potwierdzeniem rezerwacji.

Oczywiście mogą Państwo również dokonać rezerwacji wybranego obiektu telefonicznie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 22 300 30 41. Należy mieć na uwadze, iż rezerwacja telefoniczna jest wiążąca, tak samo jak rezerwacja internetowa!

2. Mogę dokonać rezerwacji bez adresu mailowego?

Zarówno potwierdzenie rezerwacji jak i dokumenty najmu wysyłane są pocztą elektroniczną i w związku z tym adres mailowy jest niezbędny.

Oczywiście mogą Państwo podać adres mailowy któregoś z członków rodziny lub znajomego, jeśli wyrazi on na to zgodę i zapewni dostęp do przesyłanych dokumentów.

3. Jak wyglądają procedury po dokonaniu rezerwacji?

Z reguły bezpośrednio po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego otrzymują Państwo potwierdzenie przyjęcia rezerwacji od Casamundo oraz potwierdzenie rezerwacji od firmy partnerskiej. Jeśli rezerwacja musi zostać potwierdzona przez wynajmującego, otrzymają Państwo najpierw potwierdzenie przyjęcia zlecenia, a po 2-3 dniach roboczych ostateczne potwierdzenie rezerwacji, o ile zostanie ona potwierdzona przez właściciela obiektu.

Po wpłacie całej należności za najem otrzymają Państwo na ok. dwa do czterech tygodni przed rozpoczęciem pobytu dokumenty podróży wraz z opisem drogi dojazdu oraz adresem obiektu.

4. Czy na pewno udało mi się dokonać wiążącej rezerwacji?

Jeśli formularz rezerwacyjny został prawidłowo wypełniony, zostaną Państwo przekierowani na stronę z potwierdzeniem rezerwacji. Jednocześnie otrzymą Państwo od nas wiadomość mailową z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia, a zazwyczaj po upływie 2-3 dni roboczych również ostateczne potwierdzenie rezerwacji od odpowiedniej firmy partnerskiej.

Wskazówka: Nie otrzymali Państwo potwierdzenia rezerwacji? Proszę sprawdzić czy nie znajduje się ono w folderze SPAM. Jeśli poszukiwania nie przyniosły rezultatu, prosimy o kontakt z nami w celu sprawdzenia poprawności adresu mailowego.

5. Dlaczego nie udaje mi się dokonać rezerwacji?

Proszę sprawdzić czy:

  • wyświetlona została cena najmu,
  • formularz rezerwacyjny został prawidłowo wypełniony,
  • zaakceptowane zostały Ogólne Warunki Najmu.

Jeśli nie została wyświetlona cena najmu, oznacza to, że obiekt jest już niedostępny lub wybrany dzień przyjazdu bądź wyjazdu nie jest możliwy do rezerwacji. Również niepełne, czy też nieaktualne dane dotyczące płatności uniemożliwiają prawidłowe przeprowadzenie procesu rezerwacji. W przypadku dodatkowych pytań zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta..

Pytania dotyczące ceny i płatności

1. Czy wyświetlona cena to cena za osobę czy za tydzień?

Po wprowadzeniu daty przyjazdu, długości pobytu i liczby osób wyświetlona zostanie całkowita cena za obiekt za wprowadzony okres.

2. Jak i kiedy muszę zapłacić za zarezerwowany obiekt?

W zależności od firmy partnerskiej obowiązują różne warunki płatności! Szczegółowe informacje znajdują się w formularzu rezerwacyjnym pod opisem obiektu w punkcie dotyczącym formy płatności lub w Ogólnych Warunkach Najmu danego obiektu.

W większości przypadków po rezerwacji należna jest zaliczka w wysokości 20% - 30%. Druga rata musi zostać uiszczona na 4 do 7 tygodni przed rozpoczęciem okresu najmu, rzadziej na miejscu do rąk właściciela.

3. Muszę podać dane dotyczące karty kredytowej?

Jeśli w punkcie dotyczącym formy płatności widnieje tylko karta kredytowa, to tylko za jej pomocą można dokonać rezerwacji i płatności za dany obiekt wakacyjny. Właścicielem karty kredytowej nie musi być osoba, na którą zakładana jest rezerwacja.

Warunki płatności określane są przez każdą z firm partnerskich, wyjątki nie są możliwe. Jeśli nie posiadają Państwo karty kredytowej, nasz Dział Obsługi Klienta chętnie pomoże Państwu w znalezieniu obiektów, za pobyt w których można zapłacić dokonując przelewu. Nasze dane kontaktowe znajdą Państwo tutaj.

Wskazówka: Jeśli do rozpoczęcia okresu najmu pozostało niewiele czasu, karta kredytowa jest zwykle jedyną dozwoloną formą płatności.

4. Czy mogę być spokojny o bezpieczeństwo moich danych?

Aby zapewnić bezpieczne przekazywanie danych Casamundo stosuje HyperText Transfer Protocol Secure (szyfrowana wersja protokołu HTTP). Dane są zatem przekazywane w postaci zakodowanej. Stosowanie HTTPS można rozpoznać po linku, na którym się Państwo znajdują w trakcie wprowadzania danych, np.: https://www.casamundo.pl/cm_object/?object=930223&persons=2.

Jeśli podadzą Państwo dane telefonicznie, zostaną one wprowadzone bezpośrednio do systemu i przekazane również za pomocą szyfrowanego połączenia.

Wskazówka: Ze względów bezpieczeństwa prosimy nie przesyłać danych dotyczących karty kredytowej drogą mailową.

5. Kiedy i komu wpłacam kaucję?

Kaucja wpłacana jest zazwyczaj gotówką na miejscu (rzadziej kartą kredytową) do rąk wynajmującego lub osoby przekazującej klucze. Jeśli jest inaczej, informacja na ten temat widnieje w opisie oferty. Jeżeli kaucja została wpłacona przelewem, zostanie ona zwrócona z reguły na ok. 2 tygodnie po zakończeniu pobytu.

Wskazówka: Często kaucja jest pobierana łącznie z opłatami za zużycie mediów! W takiej sytuacji zostanie zwrócona kwota pomniejszona oczywiście o opłatę za media.

6. Ile wynoszą koszty dodatkowe?

Jeśli w opisie oferty nie zostały podane stawki za media, wówczas opłata jest zależna od ich zużycia. Wysokość opłaty zależy oczywiście od kraju, pory roku, jak również wyposażenia obiektu. Zalecamy spisać liczniki razem z wynajmującym podczas przekazania kluczy.

Wskazówka: Koszty dodatkowe mogą zostać pobrane tylko w sytuacji, kiedy informacja na ten temat widnieje w Ogólnych Warunkach Najmu lub opisie obiektu.

7. Czy pojawiają się rabaty za wczesne rezerwacje i oferty specjalne?

Oczywiście także u nas pojawiają się rabaty, oferty Last Minute itp. Wszelkie zniżki są już zawarte w wyświetlanej cenie najmu.

Wskazówka: Aktualna cena zostanie wyświetlona pod kalendarzem, po wprowadzeniu daty przyjazdu i długości pobytu oraz liczby podróżujących osób.

Pytania dotyczące obiektu

1. Gdzie znajdę adres obiektu?

Ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych, dokładny adres obiektu zostanie Państwu wysłany w dokumentach najmu, na ok. 2 do 4 tygodni przed rozpoczęciem okresu najmu.

2. Od której godziny mogę zakwaterować się w obiekcie i do której muszę go opuścić?

W obiekcie można się z reguły zakwaterować się w godzinach od 15-tej do 18-tej. W dniu wyjazdu obiekt należy opuścić przed godziną 10-tą. Dokładne godziny odbioru i zdania kluczy znajdą Państwo w voucherze i zwykle również w Ogólnych Warunkach Najmu danego obiektu, które znajdują się w dolnej części formularza rezerwacyjnego.

Wskazówka: Inne godziny przyjazdu i wyjazdu są możliwe, muszą jednak zostać potwierdzone przez wynajmującego. W takim przypadku zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

3. Co jest częścią standardowego wyposażenia obiektu, a co muszę zabrać ze sobą?

Obiekt wakacyjny jest zazwyczaj wyposażony w odpowiednią liczbę naczyń, garnków, sztućców, przyrządów kuchennych, min. dwa palniki, czyli we wszystko, co jest niezbędne, aby móc samodzielnie przygotowywać posiłki. Sprzęty, które nie są uznawane za niezbędne, np.: mikser, ekspres do kawy, mikrofalówka, piekarnik, itp., jak również przyprawy, papier toaletowy i środki czystości, nie należą do standardowego wyposażenia obiektu i w razie potrzeby muszą zostać zorganizowane we własnym zakresie, chyba że zostały wymienione w opisie oferty. To samo dotyczy pościeli oraz ręczników kąpielowych i kuchennych.

4. Kto jest odpowiedzialny za sprzątanie końcowe?

Informacja o tym, czy sprzątanie końcowe jest już zawarte w cenie najmu czy będzie płatne dodatkowo na miejscu, znajduje się zazwyczaj w opisie obiektu. Jeśli jednak w opisie oferty brak informacji na ten temat, należy z reguły samodzielnie posprzątać obiekt.

Wskazówka: Sprzątanie końcowe nie zastępuje sprzątania podstawowego! Należy przekazać zamieciony obiekt.

5. Gdzie znajdę Ogólne Warunki Najmu obiektu, którym jestem zainteresowany?

Ogólne Warunki Najmu znajdą Państwo pod opisem obiektu, nad przyciskiem z napisem „Rezerwacja wiążąca”. Jest to link o treści: „Tak, przeczytałem i akceptuję OWN dotyczące tego obiektu”.

Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że Ogólne Warunki Najmu nie są jednakowe dla wszystkich obiektów!

Pytania po rezerwacji

1. Kiedy otrzymam dokumenty najmu?

Dokument najmu (tzw. Voucher) otrzymają Państwo po opłaceniu rezerwacji, na ok. 2 do 4 tygodni przed rozpoczęciem okresu najmu. Voucher zawiera dokładny adres zarezerwowanego obiektu, opis drogi dojazdu do kwatery oraz dane kontaktowe wynajmującego lub agencji lokalnej.

Wskazówka: Proszę pamiętać, aby zabrać wydrukowany Voucher w podróż do obiektu! Jeśli zapomną Państwo dokumentów najmu, nie możemy zagwarantować, że będziemy mogli pomóc, zwłaszcza jeśli skontaktują się Państwo z nami poza godzinami pracy naszej lokalnej firmy partnerskiej!

2. Co muszę zrobić, jeśli chcę zmienić rezerwację?

W celu zmiany rezerwacji prosimy o kontakt pisemny, czyli drogą mailową lub poprzez formularz kontaktowy. Proszę koniecznie podać numer rezerwacji i pamiętać o tym, że zmiany obiektu, terminu, itp. są zawsze na zapytanie i często wiążą się z dodatkowymi opłatami. Ich wysokość podana jest zwykle w Ogólnych Warunkach Najmu. Jeśli będą Państwo musieli ponieść koszty w związku ze zmianą rezerwacji, zostaną Państwo o tym poinformowani.

3. Jak mogę skorygować moje dane?

Korektura danych kontaktowych lub liczby osób (o ile nie zostanie przekroczone maksymalne obłożenie obiektu) w większości przypadków nie stanowi problemu. Zalecamy w tym celu skontaktować się z Działem Obsługi Klienta i podać prawidłowe dane.

Wskazówka: Jeśli przez pomyłkę zarezerwowali Państwo niewłaściwy obiekt, lub wybrali błędny termin, prosimy o NATYCHMIASTOWY kontakt! Usunięcie rezerwacji bez konsekwencji finansowych jest wówczas w niektórych przypadkach możliwe. Często jednak będzie konieczność zmiany lub anulowania rezerwacji, co jest związane z opłatami.

4. Muszę anulować rezerwację. Co teraz?

Anulowanie rezerwacji musi odbyć się drogą pisemną, czyli poprzez wiadomość mailową bądź formularz kontaktowy. Prosimy koniecznie podać numer rezerwacji i wziąć pod uwagę koszty związane z odstąpieniem od umowy najmu. Szczegółowe informacje na ten temat znajdą Państwo w Ogólnych Warunkach Najmu w dolnej części formularza do rezerwacji danego obiektu.

Jeśli anulowanie rezerwacji związane jest z opłatą, będzie ona odpowiednio rozliczona z kwotą, która została już uiszczona. Potwierdzenie anulowania rezerwacji i rachunek za jej anulowanie otrzymają Państwo od odpowiedniej firmy partnerskiej.

Wskazówka: Jeśli wykupili Państwo ubezpieczenie od rezygnacji i rezygnują z wyjazdu z przyczyn wymienionych w ubezpieczeniu (często wypadki losowe np.: choroba, utrata pracy), koszty poniesione w związku z odstąpieniem od umowy najmu zostaną pokryte przez firmę ubezpieczeniową.

Pytania dotyczące ocen

1. Jak generowane są oceny obiektów?

Są one wyliczane w oparciu o oceny, które zostały wystawione danemu obiektowi przez jego gości i przesłane nam, jednej z firm należących do naszej grupy lub naszym partnerom.

Te również te trzy strony proszą klientów o przekazanie swojej opinii i oceny po podróży.

Aby mieć pewność, że otrzymamy jedynie wiarygodne oceny tylko od klientów, którzy zarezerwowali nocleg, przyjmujemy wyłącznie opinie pozostawione przy użyciu unikalnych linków wygenerowanych wyłącznie dla gości.

2. W jaki sposób wyliczacie ogólną ocenę?

Ogólna ocena (w formie gwiazdek, jako ocena do 5,0 lub skategoryzowana określeniami typu: „doskonały”/„bardzo dobry”) to średnia wszystkich posiadanych ocen danego obiektu.

Każda ocena jest tak samo znacząca. Żadne inne kryteria nie mają wpływu na jej wagę.

Całkowita liczba zebranych ocen jest umieszczona w nawiasie (gdy to możliwe).

3. Czy szczegółowe kategorie są brane pod uwagę przy wyliczaniu ocen?

Jeżeli klient prześle recenzję rozbitą na różne kategorie, oceny zostaną uśrednione bez przypisywania im żadnej wagi.

W ten sposób wszystkie kategorie będą miały taki sam wpływ na ogólną ocenę.

Uzyskany wynik będzie jednak rozpisany na odpowiednie kategorie (czystość, udogodnienia, lokalizacja) na stronie obiektu.

4. Czy mogę zobaczyć, kiedy dana ocena została wystawiona i przez kogo?

Jeżeli recenzja została przekazana w formie tekstowej, podamy datę przesłania danej oceny na stronie obiektu.

Nie wyświetlamy nazwisk klientów, którzy przesłali recenzje.

Na stronie obiektu umieszczamy również dodatkowe informacje, takie jak: „para” lub „rodzina”, gdy posiadamy taką informację od gości.

Nie możesz znaleźć informacji, których potrzebujesz w opisie obiektu lub w naszym Centrum Pomocy?

Skontaktuj się z nami mailowo [email protected] lub telefonicznie: +48 22 300 30 41.

Jesteśmy tu dla Ciebie!

Poniedziałek- piątek: 10:00 - 18:00

Przypominamy, że mogą obowiązywać inne godziny pracy w dni, które są w Niemczech ustawowo wolne od pracy.

image-tag