Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy w ramach naszej witryny pliki cookies | Ukryj komunikat 
-
Bezpł. infolinia

Masz pytania lub wątpliwości?

Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje dotyczące urlopu z Casamundo:

Pytania przed rezerwacją

1. Czy obiekt jest jeszcze dostępny?

Kalendarz z obłożeniem jest aktualizowany codziennie i pokazuje czy dany obiekt jest dostępny. Kolor zielony oznacza zwykle, że termin jest jeszcze wolny, kolorem czerwonym oznaczone są terminy już zarezerwowane, a kolor żółty informuje, iż mamy do czynienia z obiektem na zapytanie i jego dostępność musi zostać potwierdzona przez wynajmującego.

Aby sprawdzić dostępność obiektu, wybierz termin, którym jesteś zainteresowany i wprowadź pod kalendarzem liczbę podróżujących osób. Jeśli wyświetli się cena, można dokonać rezerwacji! Jeśli natomiast pojawi się komunikat np.: „dla wybranego okresu czasu rezerwacja nie jest możliwa” oznacza to, że rezerwacja nie może dojść do skutku. Powodem może być również wybór innego dnia przyjazdu lub wyjazdu niż ten, który oznaczony jest w kalendarzu kolorem ciemnozielonym.

2. Mogę dowiedzieć się czy obiekt jest dostępny bez zobowiązywania się do rezerwacji?

Aby dowiedzieć się czy rezerwacja obiektu jest możliwa, należy wybrać termin planowanego pobytu oraz liczbę podróżujących osób. Jeśli wyświetlona zostanie cena, można dokonać rezerwacji.

W niektórych przypadkach, zwłaszcza w szczycie sezonu, rezerwacja musi zostać dodatkowo potwierdzona przez właściciela obiektu. Odpowiedź na pytanie, czy jest to konieczne, znajdziesz w mailu, który otrzymasz po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego. Zapytanie o rezerwację jest wiążące!

3. Czy rezerwacja możliwa jest tylko od soboty do soboty? Mogę wybrać inny dzień przyjazdu lub wyjazdu?

W szczycie sezonu, czyli od połowy czerwca do końca sierpnia, jako dni przyjazdu i wyjazdu można wybrać tylko te, które zostały oznaczone w kalendarzu kolorem ciemnozielonym. Poza sezonem możliwe są często pobyty w terminach niestandardowych. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Wskazówka: w naszej wyszukiwarce możesz kliknąć na pole „Przejdź do szukania z przyjazdem i wyjazdem w poszczególne dni”, wybrać niestandardowy termin pobytu i przycisnąć przycisk „Szukaj”. Wyświetlą się wówczas obiekty, w przypadku których rezerwacja w terminie nistandardowym jest możliwa.

4. Czy dzieci i niemowlęta muszą być uwzględnione przy rezerwacji?

Zarówno dzieci jak i niemowlęta muszą być uwzględnione przy rezerwacji, chyba że opis obiektu zawiera inną informację na ten temat.

W opisie oferty zawsze widnieje informacja, dla jakiej liczby osób dany obiekt jest przeznaczony. Jest to liczba maksymalna i nie może ona zostać przekroczona. W szczególnych przypadkach możliwy jest kontakt z wynajmującym w celu uzyskania zgody na pobyt dodatkowych osób (patrz pytanie 5).

5. Mogę przyjechać z dodatkowymi osobami?

W niektórych przypadkach możemy skontaktować się z wynajmującym i wiążąco zapytać o pozwolenie na pobyt dodatkowych osób. Do rezerwacji dojdzie tylko w sytuacji, gdy właściciel wyrazi na to zgodę. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Wskazówka: niektórzy wynajmujący wymagają uiszczenia opłat za dodatkowe osoby. Klient jest o tym oczywiście informowany.

6. Mogę wziąć za sobą mojego czworonoga?

Opis obiektu zawiera informację na temat możliwości pobytu z czworonogiem. Jeśli przy danej ofercie brakuje ikonki obrazującej psa, pobyt ze zwierzęciem nie jest dozwolony. Pod pojęciem „zwierzę” rozumiany jest zazwyczaj pies.

Jeśli chcesz zabrać ze sobą więcej zwierząt niż jest to dozwolone lub posiadasz kota albo inne małe zwierzę domowe, musimy wystosować do właściciela obiektu wiążące zapytanie o rezerwację. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Wskazówka: w przypadku, gdy pobyt ze zwierzęciem nie zostanie zgłoszony przy rezerwacji, właściciel ma prawo odmówić wpuszczenia klientów do obiektu.

7. Jak mogę zgłosić specjalne życzenie, np. odnośnie położenia obiektu?

Chętnie przekazujemy życzenia klientów wynajmującym. Prosimy jednak pamiętać, że są one niewiążące i mimo starań właścicieli obiektów może się zdarzyć, że nie zostaną spełnione. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

8. Czy mogę dokonać rezerwacji wstepnej dowolnego obiektu?

Niektóre obiekty można zarezerwować wstępnie na ok. 1-3 dni. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Chętnie sprawdzimy czy i na jak długo można wstępnie zarezerwować wybrany obiekt.

Wskazówka: aby założyć tzw. „opcję” potrzebne nam będą wszelkie dane dotyczące rezerwacji, czyli: termin pobytu, liczba osób i zwierząt, jak również dane osobowe klienta.

9. Jestem zainteresowany wynajmem na dłuższy czas. Co muszę zrobić?

Pobyt dłuższy niż 4-tygodniowy musi zostać potwierdzony przez wynajmującego. Dotyczy to przede wszystkim pobytu pracowników firmy w obiekcie. W razie zainteresowania zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Wówczas poprosimy właściciela obiektu o podanie ceny najmu. W tym celu będzie nam potrzebna dokładna data przyjazdu i wyjazdu.

Pytania dotyczące przebiegu rezerwacji

1. Jak mogę dokonać rezerwacji?

Rezerwacji można dokonać w każdej chwili przez internet! Pod opisem obiektu znajduje się formularz rezerwacyjny: wprowadź wszystkie wymagane dane, przeczytaj i zaakceptuj Ogólne Warunki Najmu danego obiektu, a następnie kliknij na zielony przycisk z napisem „Rezerwacja wiążąca”. Jeśli brakuje jakichś danych, są one teraz zaznaczone na czerwono. Jeśli formularz został wypełniony prawidłowo, zostaniesz przekierowany na stronę z potwierdzeniem rezerwacji.

Oczywiście możesz również dokonać rezerwacji wybranego obiektu telefonicznie. Jesteśmy do dyspozycji klientów pod bezpłatnym numerem telefonu 800 801 105 lub spoza Polski +48 22 37 97 081. Należy mieć na uwadze, iż rezerwacja telefoniczna jest wiążąca, tak samo jak rezerwacja internetowa!

2. Mogę dokonać rezerwacji bez adresu mailowego?

Zarówno potwierdzenie rezerwacji jak i dokumenty najmu wysyłane są pocztą elektroniczną i w związku z tym adres mailowy jest niezbędny.

Oczywiście możesz podać maila któregoś z członków rodziny lub znajomego, jeśli wyrazi on na to zgodę i zapewni dostęp do przesyłanych dokumentów.

3. Jak wyglądają procedury po dokonaniu rezerwacji?

Z reguły bezpośrednio po wypełnieniu formularza rezerwacyjnego klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia rezerwacji od CASAMUNDO oraz potwierdzenie rezerwacji od organizatora podróży. Jeśli rezerwacja musi zostać potwierdzona przez wynajmującego, otrzymasz najpierw potwierdzenie przyjęcia zlecenia, a po 2-3 dniach roboczych ostateczne potwierdzenie rezerwacji, o ile zostanie ona potwierdzona przez właściciela obiektu.

4. Czy na pewno udało mi się dokonać wiążącej rezerwacji?

Jeśli formularz rezerwacyjny został prawidłowo wypełniony, zostaniesz przekierowany na stronę z potwierdzeniem rezerwacji. Jednocześnie otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia, a zazwyczaj po upływie 2-3 dni roboczych również ostateczne potwierdzenie rezerwacji od odpowiedniego organiozatora.

Wskazówka: nie otrzymałeś potwierdzenia rezerwacji? Sprawdź czy nie znajduje się ono w folderze spam. Jeśli poszukiwania nie przyniosły rezultatu, prosimy o kontakt z nami w celu sprawdzenia poprawności adresu mailowego.

5. Dlaczego nie udaje mi się dokonać rezerwacji?

Sprawdź czy:

  • - wyświetlona została cena najmu,
  • - formularz rezerwacyjny został prawidłowo wypełniony,
  • - zaakceptowany został regulamin (Ogólne Warunki Najmu).
Jeśli nie została wyświetlona cena najmu, oznacza to, że obiekt jest już niedostępny lub wybrany został nieprawidłowy dzień przyjazdu bądź wyjazdu. Również niepełne, czy też nieaktualne dane dotyczące płatności uniemożliwiają prawidłowe przeprowadzenie procesu rezerwacji. W przypadku dodatkowych pytań zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

Pytania dotyczące ceny i płatności

1. Czy wyświetlona cena to cena za osobę czy za tydzień?

Po wprowadzeniu daty przyjazdu, długości pobytu i liczby osób wyświetlona zostanie całkowita cena za obiekt za wprowadzony okres czasu.

2. Jak i kiedy muszę zapłacić za zarezerwowany obiekt?

W zależności od organizatora obowiązują różne warunki płatności! Szczegółowe informacje znajdują się w formularzu rezerwacyjnym pod opisem obiektu w punkcie „Forma płatności” lub w Ogólnych Warunkach Najmu danego obiektu.

W większości przypadków po rezerwacji należna jest zaliczka w wysokości 20% - 30%. Druga rata musi zostać uiszczona na 4 do 7 tygodni przed rozpoczęciem okresu najmu, rzadziej na miejscu do rąk właściciela.

3. Muszę podać dane dotyczące karty kredytowej?

Jeśli w punkcie „Forma płatności” widnieje tylko karta kredytowa, to tylko za jej pomocą można dokonać rezerwacji i płatności za dany obiekt wakacyjny. Właścicielem karty kredytowej nie musi być osoba, na którą zakładana jest rezerwacja. Warunki płatności określane są przez odpowiedniego touroperatora, wyjątki nie są możliwe. Jeśli nie posiadasz karty kredytowej, Dział Obsługi Klienta chętnie pomoże Ci w znalezieniu obiektów, za pobyt w których można zapłacić dokonując przelewu. Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Wskazówka: jeśli do rozpoczęcia okresu najmu pozostało niewiele czasu, karta kredytowa jest zwykle jedyną dozwoloną formą płatności.

4. Czy mogę być spokojny o bezpieczeństwo moich danych?

Aby zapewnić bezpieczne przekazywanie danych CASAMUNDO stosuje HyperText Transfer Protocol Secure (szyfrowana wersja protokołu HTTP). Dane są zatem przekazywane w postaci zakodowanej. Stosowanie HTTPS rozpoznasz po linku, na którym się znajdujesz w trakcie wprowadzania danych, np.: https://www.casamundo.pl/cm_object/?object=930223&persons=2.

Jeśli podasz dane telefonicznie, zostaną one wprowadzone bezpośrednio do systemu i przekazane również za pomocą szyfrowanego połączenia.

Wskazówka: ze względów bezpieczeńtwa prosimy nie przesyłać danych dotyczących karty kredytowej drogą mailową.

5. Kiedy i komu wpłacam kaucję?

Kaucja wpłacana jest zazwyczaj gotówką na miejscu (rzadziej kartą kredytową) do rąk wynajmującego lub osoby przekazującej klucze. Jeśli jest inaczej, informacja na ten temat widnieje w opisie oferty. Jeżeli kaucja została wpłacona przelewem, zostanie ona zwrócona z reguły na ok. 2 tygodnie po zakończeniu pobytu.

Wskazówka: często kaucja jest pobierana łącznie z opłatami za zużycie mediów! W takiej sytuacji zostanie zwrócona kwota pomniejszona oczywiście o opłatę za media.

6. Ile wynoszą koszty dodatkowe?

Jeśli w opisie oferty nie ma podanych stawek za media, wówczas opłata jest zależna od zużycia. Wysokość opłaty zależy oczywiście od kraju, pory roku, jak również wyposażenia obiektu. Zalecamy spisać liczniki razem z wynajmującym podczas przekazania kluczy.

Wskazówka: koszty dodatkowe mogą zostać pobrane tylko w sytuacji, kiedy informacja na ten temat widnieje w Ogólnych Warunkach Najmu lub opisie obiektu.

7. Czy pojawiają się rabaty za wczesne rezerwacje i oferty specjanlne?

Oczywiście także u nas pojawiają się rabaty, oferty Last Minute itp. Wszelkie zniżki są już zawarte w wyświetlanej cenie najmu.

Wskazówka: aktualna cena zostanie wyświetlona pod kalendarzem, po wprowadzeniu daty przyjazdu i długości pobytu oraz liczby podróżujących osób.

Pytania dotyczące obiektu

1. Gdzie znajdę adres obiektu?

Ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych, dokładny adres obiektu jest wysyłany w dokumentach najmu, na ok. 2 do 4 tygodni przed rozpoczęciem okresu najmu.

2. Od której godziny mogę wprowadzić się do obiektu i do której muszę go opuścić?

Do obiektu można się z reguły wprowadzić w godzinach od 15-tej do 18-tej. W dniu wyjazdu obiekt należy opuścić przed godziną 10-tą. Dokładne godziny odbioru i zdania kluczy znajdziesz w voucherze i zwykle również w Ogólnych Warunkach Najmu danego obiektu, które znajdziesz w dolnej części formularza rezerwacyjnego.

Wskazówka: inne godziny przyjazdu i wyjazdu są możliwe, muszą jednak zostać potwierdzone przez wynajmującego. W przypadku dodatkowych pytań zalecamy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

3. Co jest częścią standardowego wyposażenia obiektu, a co muszę zabrać ze sobą?

Obiekt wakacyjny jest zazwyczaj wyposażony w odpowiednią liczbę naczyń, garnków, sztućców, przyrządów kuchennych, min. dwa palniki, czyli we wszystko, co jest niezbędne, aby móc samodzielnie przygotowywać posiłki. Sprzęty, które nie są uznawane za niezbędne, typu: mikser, ekspres do kawy, mikrofalówka, piekarnik, itp., jak również przyprawy, papier toaletowy i środki czystości, nie należą do standardowego wyposażenia obiektu i w razie potrzeby muszą zostać zorganizowane we własnym zakresie, chyba że zostały wymienione w opisie oferty. To samo dotyczy pościeli oraz ręczników kąpielowych i kuchennych.

4. Kto jest odpowiedzialny za sprzątanie końcowe?

Odpowiedź na pytanie, czy sprzątanie końcowe jest już zawarte w cenie najmu czy będzie płatne dodatkowo na miejscu, znajduje się zazwyczaj w opisie obiektu. Jeśli jednak w opisie oferty brak informacji na ten temat, klienci muszą z reguły samodzielnie posprzątać obiekt.

5. Gdzie znajdę Ogólne Warunki Najmu obiektu, którym jestem zainteresowany?

Ogólne Warunki Najmu znajdziesz pod opisem obiektu, ponad zielonym przyciskiem z napisem „Rezerwacja wiążąca”. Jest to link o treści: „Tak, przeczytałem i akceptuję Ogólne Warunki Najmu dotyczące danego obiektu.”

Prosimy wziąć pod uwagę fakt, że regulamin nie jest jednakowy dla wszystkich obiektów!

Pytania po rezerwacji

1. Kiedy otrzymam dokumenty najmu?

Dokument najmu (tzw. voucher) otrzymasz po opłaceniu rezerwacji, na ok. 2 do 4 tygodni przed rozpoczęciem okresu najmu. Voucher zawiera dokładny adres zarezerwowanego obiektu, opis drogi dojazdu do kwatery oraz dane kontaktowe wynajmującego lub agencji lokalnej.

Wskazówka: pamiętaj, aby zabrać voucher w podróż do obiektu! Jeśli zapomnisz o dokumencie najmu, nie możemy zagwarantować, że będziemy mogli pomóc, zwłaszcza jeśli skontaktujesz się z nami poza godzinami pracy naszej lokalnej firmy partnerskiej!

2. Co muszę zrobić, jeśli chcę zmienić rezerwację?

W celu zmiany rezerwacji prosimy o kontakt pisemny, czyli drogą mailową lub poprzez formularz kontaktowy. Koniecznie podaj numer rezerwacji i pamiętaj, że zmiany obiektu, terminu, itp. są zawsze na zapytanie i często wiążą się z dodatkowymi opłatami. Ich wysokość podana jest zwykle w Ogólnych Warunkach Najmu. Jeśli będziesz musiał ponieść koszt w związku ze zmianą rezerwacji, zostaniesz o tym poinformowany.

3. Jak mogę skorygować moje dane?

Korektura danych kontaktowych lub liczby osób (o ile nie zostanie przekroczona maksymalna pojemność obiektu) w większości przypadków nie stanowi problemu. Zalecamy w tym celu skontaktować się z Działem Obsługi Klienta i podać prawidłowe dane.

Wskazówka: jeśli przez pomyłkę zarezerwowałeś nie ten obiekt, który chciałeś zarezerwować lub wybrałeś błędny termin, prosimy o NATYCHMIASTOWY kontakt! Usunięcie rezerwacji bez konsekwencji finansowych jest wówczas w niektórych przypadkach możliwe. Często jednak będzie konieczność zmiany lub anulowania rezerwacji, co jest związane z opłatami.

4. Muszę anulować rezerwację. Co teraz?

Anulowanie rezerwacji musi odbyć się drogą pisemną, czyli mailem bądź poprzez formularz kontaktowy. Prosimy koniecznie podać numer rezerwacji i wziąć pod uwagę koszty związane z odstąpieniem od umowy najmu. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w Ogólnych Warunkach Najmu w dolnej części formularza do rezerwacji danego obiektu.

Jeśli anulowanie rezerwacji związane jest z opłatą, będzie ona odpowiednio rozliczona z kwotą, która została już uiszczona. Potwierdzenie anulowania rezerwacji i rachunek za jej anulowanie otrzymasz od odpowiedniego organizatora.

Wskazówka: jeśli wykupiłeś ubezpieczenie od rezygnacji i rezygnujesz z wyjazdu z przyczyn losowych (np.: choroba, utrata pracy), koszty poniesione w związku z odstąpieniem od umowy najmu zostaną pokryte przez firmę ubezpieczeniową.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Chciałbyś otrzymać indywidualną ofertę?
Masz pytania dotyczące konkretnego obiektu?
Chciałbyś porozmawiać z konsultantem zamiast dokonać rezerwacji samodzielnie przez internet?

Dział Obsługi Klienta służy pomocą i chętnie doradzi w kwestii znalezienia wymarzonego obiektu wakacyjnego!

>> Bezpłatna infolinia: 800 801 105, numer stacjonarny (płatny): 0048 22 37 97 081
>> E-mail: info@casamundo.pl lub nasz formularz kontaktowy.

↑ do góry 
Moje CASAMUNDO

Tutaj znajdą Państwo zapisane obiekty,
ostatnio oglądane obiekty wakacyjne i wiele więcej!