Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy w ramach naszej witryny pliki cookies | Ukryj komunikat 
↑ do góry 
Infolinia
ODTWÓRZ NAGRANIE
Ferienwohnungen und Ferienhäuser bei CASAMUNDO
Bezpłatna infolinia
800 801 105
spoza Polski
+48 22 37 97 081
(numer płatny)

FAQ

1. Jak odbywa się integracja z systemem CASAMUNDO?

Możemy zaproponować Państwu różne sposoby integracji z naszym systemem. Chętnie dostosujemy się do Państwa technicznych możliwości. Korzystamy już z wielu powszechnie znanych i stosowanych systemów rezerwacyjnych, a oprócz tego możliwe jest również powiązanie z naszym własnym interfejsem XML. W celu zasięgnięcia dalszych informacji w tej kwestii mogą się Państwo z nami skontaktować.

2. Czy rezerwacje poprzez portal CASAMUNDO są wiążące czy na zapytanie?

Zarówno bezpośrednie rezerwacje w czasie rzeczywistym jak i rezerwacje na zapytanie są u nas możliwe. Nasze doświadczenia wskazują jednak, iż klienci preferują rezerwacje pewne.

3. Jak przebiega proces rezerwacji?

Każdy klient, który dokonał rezerwacji obiektu wakacyjnego poprzez portal CASAMUNDO, otrzymuje od nas potwierdzenie złożenia zlecenia. Państwo natomiast powinni przesłać klientowi ostateczne potwierdzenie rezerwacji wraz z rachunkiem. Jeśli nie mogą Państwo potwierdzić rezerwacji, np. ze względu na niedostępność terminu, prosimy poinformować o tym fakcie CASAMUNDO.

4. Kto przejmuje inkaso?

Inkaso leży całkowicie w Państwa rękach. Oczywiście mogą Państwo zdecydować, jakie formy płatności zostaną zaoferowane klientom. Mogą Państwo również samodzielnie zdecydować czy i kiedy należna będzie zaliczka oraz kiedy musi zostać uiszczona druga rata.

5. Jaki regulamin ma zastosowanie?

Obowiązuje wyłącznie Państwa własny regulamin, łącznie z warunkami dotyczącymi płatności oraz anulowania rezerwacji. Ogólne Warunki Najmu firmy CASAMUNDO dotyczą jedynie warunków pośrednictwa. Umowa najmu jest zawierana pomiędzy Państwem (lub wynajmującym) a klientem.

6. Na co muszę zwrócić uwagę odnośnie opisu oferty?

Opisy obiektów wakacyjnych powinny zawierać wszelkie istotne dla gości informacje dotyczące położenia i wyposażenia obiektu wakacyjnego. Im więcej informacji Państwo nam dostarczą, tym lepiej poinformowani będą nasi wspólni klienci. Prosimy również pamiętać o wystarczającej liczbie wysokiej jakości zdjęć obiektu. Powinny być to zdjęcia każdego pomieszczenia oraz zewnętrzne zdjęcie budynku. Mile widziane są również zdjęcia najbliższej okolicy.

7. Czy istnieje możliwość umieszczenia na CASAMUNDO tylko kilku obiektów w ramach przeprowadzenia testu funkcjonalności portalu?

Na stronie CASAMUNDO oferujemy obecnie ponad 300.000 obiektów wakacyjnych w całej Europie oraz w USA. Im więcej obiektów umieszczą Państwo na naszej stronie, tym większa jest szansa, że któryś z nich zostanie zarezerwowany.

8. Czy muszę się liczyć ze stałymi kosztami?

Nie. Za pośrednictwo w rezerwacji CASAMUNDO naliczy Państwu uczciwą prowizję, która zostanie wcześniej indywidualnie z Państwem ustalona. Nie muszą się Państwo obawiać żadnych ukrytych kosztów stałych, typu opłaty licencyjne itp. Płacą Państwo tylko i wyłącznie za skuteczne pośrednictwo.

9. Z kim z CASAMUNDO mogę się kontaktować w przypadku pytań?

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z CASAMUNDO prosimy skorzystać z formularza kontaktowego. Tak szybko jak będzie to możliwe odpowiemy na pytania i postaramy się rozwiać wszelkie wątpliwości.

W przypadku pytań dotyczących już istniejących rezerwacji pomoże Państwu Dział Obsługi Klienta, który jest do Państwa dyspozycji przez 365 dni w roku od godz. 08.00 do 20.00.

CASAMUNDO w mediach: